Menu

Op donderdag 12 oktober 2017 vindt in Spant! te Bussum de 8e editie plaats van het KCC Congres georganiseerd door CKC Seminars. Thema van deze editie: Perspectief op Klantcontact: Een nieuwe invulling van het KCC. Circle Software is aanwezig!

De afgelopen jaren hebben overheden en woningcorporaties veel geïnvesteerd in het verbeteren van hun dienstverlening. De meeste gemeenten hebben inmiddels een doorontwikkeld klant contact center (KCC), frontoffice of telefonisch informatiepunt. Ondertussen wordt verder gewerkt aan toptaken, stroomlijnen van interne werkprocessen, uitwerken van klantreizen en gebruikmaken van standaarden. Maar voldoet het KCC concept nog nu klantcontact een nieuwe invulling krijgt?

De 8e editie van het KCC Congres op 12 oktober biedt perspectief op klantcontact: enerzijds door het brengen van inspirerende visies, anderzijds door het delen van uitdagingen, praktijkervaringen en oplossingen. Dit alles met als doel een toekomstbestendig KCC!

Circle Software zal hierbij aanwezig zijn met een stand en toont de Klantcontact-functionaliteit in haar Djuma Zaaksysteem.

Voor meer informatie, kijk op de congreswebsite, interesse, registreer dan hier uw komst. (Gebruik kortingscode CSW50 voor EUR 50,- korting)