Menu

Minister Ivo van Opstelten heeft bepaald dat met ingang van 1 juli 2012 de verantwoordelijkheden rondom Gevonden en Verloren voorwerpen zijn overgeheveld van de Politie naar de lokale overheid.

Speciaal voor haar klanten heeft Circle Software op dit moment een aantrekkelijke actie. Het is relatief eenvoudig om de reeds geïnstalleerde software uit te breiden met het beheer van gevonden en verloren voorwerpen.

Medewerkers aan de balie of het klantcontactcenter krijgen zo moeiteloos inzicht in de reeds gevonden voorwerpen en kunnen burgers meteen hierover te woord staan.

De registratie van een verloren of gevonden voorwerp is eenvoudig en kan ook door een burger via internet. telefonisch of aan de balie gebeuren. Hij kan een complete beschrijving van het voorwerp, inclusief foto registreren. De betrokkene kan ook aangeven op de hoogte te willen blijven, bijvoorbeeld in het geval van een vondst. De behandelend ambtenaar kan tijdens de registratie, of nadien, gerelateerde vondsten aankoppelen. Uiteraard kunnen de meldingen na verloop van tijd ook dienen voor management-informatie.

Bestaande klanten kunnen contact opnemen met hun Account Manager voor meer informatie. Bent u nog geen klant, maar wel geïnteresseerd, neem dan contact met ons op.