Menu

Eerste aanspreekpunt en coördinatie
De medewerkers van het Service Center staan voor u klaar als eerste aanspreekpunt bij vragen of problemen. Het Service Center kent de afspraken in uw onderhoudscontract en is volledig op de hoogte van uw specifieke toepassing(en) en (technische) omgeving.

U kunt ons Service Center bereiken tijdens kantooruren via 046 – 420 93 22 en via servicecenter@nullcirclesoftware.nl.

Direct van dienst of snelle doorverwijzing
Vaak kunnen onze service centermedewerkers u direct van dienst zijn. Indien uw vragen uitgebreidere antwoorden verlangen (bijvoorbeeld over de inrichting van het systeem), zal er een terugkoppeling via uw vaste contactpersoon plaatsvinden.

Eenduidig kanaal
Ook voor andere vragen kunt u onze organisatie via dit kanaal benaderen. We leggen uw vraag of probleem dan formeel vast in ons systeem en garanderen een correcte afhandeling. Het Service Center zoekt, in afstemming met uw vaste contactpersonen, de juiste specialisten bij elkaar om uw vraag te beantwoorden. Via het Service Center houden we u op de hoogte over diegene die met uw melding aan de slag is gegaan en wat de status van de afhandeling is.

Remote support
Naast de persoonlijke service centerondersteuning biedt Circle Software ook de mogelijkheid voor Remote support. Via een beveiligde internetverbinding bieden we ondersteuning, hulp bij installaties of bij het configureren van uw systeem. Een medewerker zal u in dit geval instrueren om TeamViewer voor Remote support aan te klikken.

Technische ondersteuning
Circle Software biedt ondersteuning op diverse technische / infrastructurele gebieden. Deze ondersteuning vindt zowel remote als on-site plaats.

Infra-advies:
Bij de implementatie geeft Circle Software u advies hoe Verseon en/of SharePoint in uw omgeving de beste prestaties levert.

Ervaren systeem-ingenieurs ondersteunen uw organisatie verder bij:

  • Installaties & upgrades.
  • Systeembeheer (remote):
    Ondersteuning bij de inrichting of het beheer van uw systeemomgeving.
  • Databasebeheer (remote):
    Ondersteuning bij installatie, upgrade, configuratie en tuning van databases.
  • Netwerkbeheer (remote):
    Ondersteuning bij inrichting en beveiliging van uw netwerk.