De implementatie zit erop, het projectteam heeft decharge gekregen. De oplossing is overgedragen aan de beheerorganisatie en voilà, na drie maanden vervalt iedereen weer in oude patronen. Links en rechts wordt weer afgeweken van de gemaakte afspraken en de betrouwbaarheid en actualiteit van informatie in het systeem begint de eerste scheurtjes te vertonen. Hoe houd je iedereen scherp? Hoe borg je de kwaliteit? Hoe zorg je ervoor dat het management betrokken blijft? En hoe zet je juist de volgende stap? Laat de inspanning tijdens de implementatie niet voor niks zijn, maar zorg ervoor dat je ook daarna de betrokkenheid op alle niveaus in de organisatie hoog houdt. Juist dit is het moment om met kleine inspanning tot grote resultaten te komen, waarvan je nog lange tijd kunt profiteren.
Noem één IT-tool die je in gebruik hebt, waarvan je het volledige potentieel benut. Lastig! Iedereen weet dat Microsoft Word honderden mogelijkheden biedt, die 95% van de gebruikers nooit gebruikt.
En hoeveel organisaties selecteerden niet een tool voor functionaliteit die ze met een andere tool al in huis hadden. Met ons Customer Succes Programma voorkomen we dit en helpen wij jou om maximaal te profiteren van de oplossingen die je al in huis hebt.
Heb jij inzichtelijk hoe de software jou helpt jouw doelen te verwezenlijken? Wordt de online dienstverlening van jouw organisatie na invoering van het zaaksysteem beter beoordeeld? Wij meten de voortgang op basis van real time inzichten en bieden je tips om dit te optimaliseren. Ook wijzen wij je er graag op als er in de loop van de tijd zaken veranderen. Op deze manier houden we je scherp, omdat wij het ontzettend zonde vinden dat je niet het potentiële rendement haalt uit de investeringen die je hebt gedaan.
Doordat we meten, kunnen we ook vergelijken. Met andere gelijke en verschillende organisaties. Dat biedt mooie inzichten. Inzichten die we graag met je delen, met als doel om meer uit je bestaande oplossingen te halen.
De inzichten die wij je kunnen geven, bieden volop kansen. Maar een doel zonder plan, is niet meer dan een wens. Wij helpen je om deze inzichten te vertalen naar doelen en samen te bepalen voor welke doelen we een plan gaan maken, om de doelen ook daadwerkelijk te realiseren.
Op basis van onze jarenlange kennis en ervaring zijn wij in staat om snel te bepalen welke doelen, met acceptabele inspanning gerealiseerd kunnen worden en hoe dit plan er vervolgens uit moet zien. Of je ons vervolgens een rol geeft in de realisatie van dit plan, is geheel aan jou, maar één ding is zeker, we blijven meten. Dus hoe dan ook, we houden je bij de les.
Weet jij in hoeverre de software die je in huis hebt nog gebruikt wordt zoals bedoeld is? Vernieuwing in onze oplossingen gaat snel. Wanneer we een rondje maken langs gebruikers van onze oplossingen, zien we vaak dat zij handelingen verrichten die inmiddels op veel eenvoudigere wijze uitgevoerd kunnen worden, door nieuw beschikbaar gekomen functionaliteiten.
Door de gebruiker hier simpelweg op te wijzen, wordt zijn dag alweer een stukje beter. Geluk zit in een klein hoekje. Ons Customer Success Programma staat dan ook garant voor een hogere gebruikerstevredenheid.
Wij helpen je graag verder. Neem gerust contact op, of schrijf je in voor de nieuwsbrief.
Anne Marie Steijven
Customer Success Manager, Circle Software
Stefan Wenink
Directeur, Home Instead Amsterdam
Ludwig van Dijk
Teammanager ICTAR/DIV, Gemeente Almere
Gerard van der Hoeven
Hoofd afdeling Dienstverlening, Gemeente Weert
Monique Lammerinks
Teamleider Studentenadministratie
Chris van den Hoven
Senior IT Projectmanager, Waterschap Brabantse Delta
Fellenoord 212, 5611 ZC, Eindhoven
Poststraat 12, 6135 KR, Sittard-Geleen
Postbus 6511, 5600 HM, Eindhoven
Bel ons gerust: +31 (0) 40 - 297 24 44