Mensen-omarmen-elkaar-zonneschijn

Samen blijven sturen op succes

Het echte werk begint na de implementatie

De implementatie zit erop, het projectteam heeft decharge gekregen. De oplossing is overgedragen aan de beheerorganisatie en voilà, na drie maanden vervalt iedereen weer in oude patronen. Links en rechts wordt weer afgeweken van de gemaakte afspraken en de betrouwbaarheid en actualiteit van informatie in het systeem begint de eerste scheurtjes te vertonen. Hoe houd je iedereen scherp? Hoe borg je de kwaliteit? Hoe zorg je ervoor dat het management betrokken blijft? En hoe zet je juist de volgende stap? Laat de inspanning tijdens de implementatie niet voor niks zijn, maar zorg ervoor dat je ook daarna de betrokkenheid op alle niveaus in de organisatie hoog houdt. Juist dit is het moment om met kleine inspanning tot grote resultaten te komen, waarvan je nog lange tijd kunt profiteren.

Maximaal benutten van het potentieel van onze oplossingen

Noem één IT-tool die je in gebruik hebt, waarvan je het volledige potentieel benut. Lastig! Iedereen weet dat Microsoft Word honderden mogelijkheden biedt, die 95% van de gebruikers nooit gebruikt.

En hoeveel organisaties selecteerden niet een tool voor functionaliteit die ze met een andere tool al in huis hadden. Met ons Customer Succes Programma voorkomen we dit en helpen wij jou om maximaal te profiteren van de oplossingen die je al in huis hebt.

Meten is weten, vergelijken is verrijken

Heb jij inzichtelijk hoe de software jou helpt jouw doelen te verwezenlijken? Wordt de online dienstverlening van jouw organisatie na invoering van het zaaksysteem beter beoordeeld? Wij meten de voortgang op basis van real time inzichten en bieden je tips om dit te optimaliseren. Ook wijzen wij je er graag op als er in de loop van de tijd zaken veranderen. Op deze manier houden we je scherp, omdat wij het ontzettend zonde vinden dat je niet het potentiële rendement haalt uit de investeringen die je hebt gedaan.

Doordat we meten, kunnen we ook vergelijken. Met andere gelijke en verschillende organisaties. Dat biedt mooie inzichten. Inzichten die we graag met je delen, met als doel om meer uit je bestaande oplossingen te halen.

Een plan op basis van kennis van zaken

De inzichten die wij je kunnen geven, bieden volop kansen. Maar een doel zonder plan, is niet meer dan een wens. Wij helpen je om deze inzichten te vertalen naar doelen en samen te bepalen voor welke doelen we een plan gaan maken, om de doelen ook daadwerkelijk te realiseren.

Op basis van onze jarenlange kennis en ervaring zijn wij in staat om snel te bepalen welke doelen, met acceptabele inspanning gerealiseerd kunnen worden en hoe dit plan er vervolgens uit moet zien. Of je ons vervolgens een rol geeft in de realisatie van dit plan, is geheel aan jou, maar één ding is zeker, we blijven meten. Dus hoe dan ook, we houden je bij de les.

Een hogere gebruikerstevredenheid

Weet jij in hoeverre de software die je in huis hebt nog gebruikt wordt zoals bedoeld is? Vernieuwing in onze oplossingen gaat snel. Wanneer we een rondje maken langs gebruikers van onze oplossingen, zien we vaak dat zij handelingen verrichten die inmiddels op veel eenvoudigere wijze uitgevoerd kunnen worden, door nieuw beschikbaar gekomen functionaliteiten.

Door de gebruiker hier simpelweg op te wijzen, wordt zijn dag alweer een stukje beter. Geluk zit in een klein hoekje. Ons Customer Success Programma staat dan ook garant voor een hogere gebruikerstevredenheid.

Meer weten?

Wij helpen je graag verder. Neem gerust contact op, of schrijf je in voor de nieuwsbrief.

“Ik vind het belangrijk dat onze software daadwerkelijk waarde toevoegt bij onze klanten. Met ons Customer Success Programma houden we elkaar scherp. Zo kan een kleine inspanning tot grote resultaten leiden.”
Anne-Marie-Steijven

Anne Marie Steijven
Customer Success Manager, Circle Software

Blije-gebruikers-van-onze-software-liggend

Do It Yourself, Easily

Dienst-Dommelvallei
Waterschap Brabantse Delta
Gemeente Weert
Provincie Noord-Holland
Gemeente Breda
ROC van Twente
“Voor ons is Djuma rust in de organisatie, want al onze processen zijn nu optimaal geborgd.”
Stefan-Wenink

Stefan Wenink
Directeur, Home Instead Amsterdam

“Circle Software's oplossingen kenmerken zich door het toepasbaar maken van ambities, visies en projecten rondom informatiebeheer. Ze zijn al 20 jaar een betrouwbare partner bij nieuwe uitdagingen rondom koppelingen, artificial intelligence en veranderde wetgeving in ons vakgebied. Ook de laatste Djuma-implementatie geeft onze organisatie veel vertrouwen, dat de ambities rondom zaakgericht en digitaal werken ingevuld kunnen worden.”
Ludwig-van-Dijk

Ludwig van Dijk
Teammanager ICTAR/DIV, Gemeente Almere

Wij legden met de sprintaanpak de basis voor digitaal én zaakgericht werken. Djuma wordt steeds meer het hart van onze organisatie. We hebben nu een centraal systeem om onze informatie gestructureerd vast te leggen. De eenvoud van Djuma is wat mij aanspreekt. Dat maakt ook dat mensen het gaan gebruiken. Het zoeken is bijvoorbeeld verbazingwekkend makkelijk.”
Gerard-van-der-Hoeven

Gerard van der Hoeven
Hoofd afdeling Dienstverlening, Gemeente Weert

“We werkten al met Circle Software en hadden dus al ervaring met hen. Ze zijn goed bereikbaar, denken mee en weten wat er speelt in onze organisatie. Handig ook dat er al meerdere ROC’s op hun SharePoint-solutions zijn overgestapt en in de cloud werken. Onze Bekostigingsdossiers solution is gebruikersvriendelijk en passend bij ontwikkelingen in het MBO.”
Monique-Lammerinks

Monique Lammerinks
Teamleider Studentenadministratie

“We hebben nu een volledig zaaksysteem inclusief de gewenste kaartfaciliteiten geheel volgens plan geïmplementeerd. Dit was niet mogelijk geweest als we niet als partners hadden samengewerkt. Vanaf dag één hebben we alles aangepakt als een geolied team.”
Chris-van-den-Hoven

Chris van den Hoven
Senior IT Projectmanager, Waterschap Brabantse Delta