Menu

Onlangs heeft de ondertekening plaatsgevonden van de overeenkomst tot uitbreiding van het bestaande Verseon Zaaksysteem van de gemeente Halderberge.

De gemeente Halderberge heeft met de inzet van het Verseon Zaaksysteem in 2009 al gekozen voor concrete stappen op het gebied van elektronische dienstverlening. Als basis namen ze het concept van ‘zaakgericht werken’. Het doel is de afhandeling van aanvragen van burgers en bedrijven geprofessionaliseerd en gedigitaliseerd te laten plaatsvinden. De aanvrager staat hierbij helemaal vrij in zijn keuze van communicatiekanaal; internet, telefoon, balie alles wordt ondersteund.

Met de ondertekening van de overeenkomst gaven Wethouder Peter Bons van Halderberge en Bart Rossieau van Circle Software onlangs het groene licht voor de volgende fase. Gemeente Halderberge breidt het bestaande Verseon Zaaksysteem nu uit met Verseon Klant Contact Systeem en Verseon Webloket. Het webloket is voorzien van een Persoonlijke Internet Pagina, hier kunnen burgers en ondernemingen de status van hun zaken inzien. De bestaande e-formulieren worden vervangen en tevens geïntegreerd in het nieuwe Verseon Klant Contact Systeem voor de afdeling Publiekszaken.