Winterswijk kiest voor Djuma!

door Wouter van den Eerenbeemt, op 6 juli 2020

Na een aanbesteding en gedegen proof-of-concept koos de gemeente Winterswijk onlangs voor Djuma van Visma Circle. Dit is één van de stappen die de Gelderse ge-meente zet om haar digitale dienstverlening en interne bedrijfsvoering verder te verbeteren.

Met de inzet van Djuma als zaaksysteem en klantcontactsysteem streeft de gemeente naar een verhoging van de klanttevredenheid bij haar 30.000 inwoners, 2.580 ondernemers en haar 260 medewerkers.

Dat het projectteam met leden van Winterswijk, adviseurs en Visma Circle snel kon schakelen bleek wel toen men midden in de proof-of-concept-fase ineens online moest gaan werken als gevolg van de lockdown door corona. Iets wat uitstekend verliep. Djuma slaagde voor de “the proof of the pudding is in the eating”-test, waarbij de gemeente alle relevante onderdelen zo veel mogelijk uitproberen kon.

Nu start Winterswijk met de implementatie van Djuma en zorgt voor een verbetering van het zaakgericht werken. In dit proces kunnen reeds bestaande gemeentelijke applicaties – indien gewenst – eenvoudig aan Djuma koppelen via standaard koppelvlakken.

Bijschrift foto: Donderdag 25 juni ondertekenden Hetteke Videler, projectleider Invoering Zaaksysteem (gemeente Winterswijk) en Luuk van den Boom, Directeur (Visma Circle) de samenwerkingsovereenkomst.

Gemeente-Winterswijk-kiest-voor-Djuma

 

Onderwerpen:DienstverleningZaakgericht Werkenklantcontactbedrijfsvoering

Ons laatste nieuws

Wil je weten wat er bij ons en onze klanten speelt? Dat vind je op deze pagina's. Het laatste nieuws! Meer →

Meer...

Blijf op de hoogte