Meierijstad kiest voor Djuma van Visma Circle

door Wouter van den Eerenbeemt, op 7 juli 2021

Gemeente Meierijstad kiest voor Djuma. Via een officieel verwervingsproces bleek het aanbod van Visma Circle het best passend. Hierbij gaven de implementatiemethodiek en het plan van aanpak de doorslag. Met het Djuma Zaaksysteem zet de Brabantse gemeente moderne vervolgstappen op het gebied van digitale dienstverlening.

Meierijstad is een middelgrote gemeente in Oost-Brabant, gelegen in de driehoek tussen ’s-Hertogenbosch, Eindhoven en Nijmegen. Het is een actieve gemeente met veel bedrijvigheid in zowel de agrarische sector als de (food-)industrie.

De gemeente was op zoek naar een generieke afhandelingsapplicatie met bijbehorend klantcontactsysteem. Hierbij waren ze erg gecharmeerd van de mogelijkheid om met een gefaseerde implementatie een flexibele richting te geven aan de uitrol binnen de organisatie.

Meierijstad verhoogt met Djuma het niveau van haar dienstverlening richting haar ruim 81.000 inwoners, 8.645 ondernemers en ook haar circa 675 medewerkers.

Vanwege de coronamaatregelen vond het gehele verwervingsproces digitaal plaats. De projectleden van gemeente Meierstad en Visma Circle zijn inmiddels aan de slag met de agile implementatie van Djuma zaaksysteem, het klantcontactsysteem en ook het Klantportaal zodat de ondernemers en inwoners uiteindelijk constant op de hoogte kunnen blijven van de voortgang van hun zaken.

Meierijstad Gunning

 

Onderwerpen:agiledienstverleningimplementatiezaakgericht werkenklantcontact

Ons laatste nieuws

Wil je weten wat er bij ons en onze klanten speelt? Dat vind je op deze pagina's. Het laatste nieuws! Meer →

Meer...

Blijf op de hoogte