Menu

Woensdag 28 november organiseerde Circle Software haar jaarlijkse relatiedag. Het thema dit jaar was ‘Klaar voor Generatie Y?’. Met als kernboodschap dat de Generatie Y steeds bepalender wordt voor organisaties. Enerzijds als medewerker, maar ook als klant. Wat betekent dat voor de manier waarop we onze organisaties inrichten? En hoe kunnen nieuwe technologieën daarbij helpen?

De dag startte enigszins stroef doordat keynote spreker Alexander Klöpping zich ziek moest melden. In de persoon van Mathieu Rutten, programmamanager Zaakgericht Werken bij ‘s-Hertogenbosch vonden wij een waardig vervanger. Na de intro van dagvoorzitter Bart van der Meij gevolgd door een toelichting op het thema en stand van zaken update van directeur Bart Rossieau trapte Mathieu Rutten succesvol af. Een overdonderend verhaal over de inzet van #zgw bij ‘s-Hertogenbosch kreeg veel gehoor bij het publiek.

Na de koffiepauze volgde een inspirerend verhaal van Remco Kouwenhoven, locoburgemeester van de gemeente Haren over de omgang met Social Media en veel meer rondom Project X. Mathieu Rutten keerde nog eenmaal terug als bestuurslid van de Verseon Gebruikersvereniging. Een duidelijk verhaal over co-creatie en de directe voordelen van een lidmaatschap. Hij deed feilloos uit de doeken waarom klanten lid moeten worden.

Een smakelijke lunch en bezoek aan de drukke informatiemarkt werd gevolgd door 2 x 5 parallelsessies over diverse onderwerpen passeerden de revue waaronder: webcare, KCC, zaakgericht werken, substitutie en collaboration.

Cabaretier en Verseon-applicatiebeheerder Michel Wolf sloot de dag op magistrale wijze af en gaf softwareleveranciers een koekje van eigen deeg als het gaat om leveren van functionaliteit die weliswaar geleverd wordt, maar niet gebruikt.

Als organisatie kijken wij met veel plezier terug op dit succesvol evenement dat veel bezoekers stof heeft gegeven tot nadenken, napraten en vooral nagenieten!

U vindt de presentaties, foto’s, dagimpressie, partnerinformatie hier.