Zaakgericht Werken

Versplintering is funest

Zijn de gegevens die je bijwerkt wel actueel? Wie werkt aan welke zaak? Hoe staat het met die ene aanvraag? Versplintering is funest. Als je medewerkers allemaal op hun eigen eilandje met hun eigen software tools bezig zijn, is er geen overzicht, houdt niemand de status van een zaak in de gaten en wordt de aanvrager als eindgebruiker niet op de hoogte gehouden. Die raakt steeds gefrustreerder en ziet weinig terug van de service die je belooft te bieden. Wil je een betrouwbare dienstverlener zijn? Laat de zaak dan leidend zijn in je werkprocessen en investeer dus in een slimme, zaakgerichte software-oplossing.

Klantcontact-medewerker-glimlachend-aan-bureau
Gebruikers(vriendelijkheid)
Gebruikers(vriendelijkheid)
centraal
Geen-zorgen-over-IT
Geen zorgen
over IT
Implementatie
De implementatie
maakt het verschil

Wat je medewerkers ermee opschieten

Dynamische zaakprocessen

Er zijn bij overheidsinstanties en andere dienstverleners vaak honderden verschillende zaaktypes die allemaal totaal of nét even anders in elkaar steken. Met zaakgericht werken breng je focus aan op de hoofdlijnen. Al deze zaaktypes en processen breng je terug tot een paar fases, een paar logische stappen om een zaak succesvol af te handelen. Gewoon in een paar klikken. Vanuit je eigen kennis leg je vast wat nodig is, zonder een bepaalde richting op geduwd te worden. Voor alle partijen blijft makkelijk inzichtelijk wat de status is van een ingediende zaak, omdat alles real-time wordt vastgelegd.

iPad-met-Djuma-tijdlijn

Efficiënt en altijd actueel

Alle informatie die je gebruikt is actueel, alles wat je invoert direct voor alle rechthebbenden beschikbaar. Samenwerken doe je altijd aan de laatste, actuele versie omdat alles vanuit één zaaksysteem benaderd wordt. Ook je eindgebruikers of klanten voeren nieuwe informatie in de recentste status van de zaak in en weten zo steeds waar ze aan toe zijn.

Overleg-met-laptop-ipad-en-papier

Wat je organisatie ermee opschiet

Transparantie

Voor iedereen is altijd duidelijk en opvraagbaar aan welke zaken gewerkt wordt en wat de status daarvan is. En mocht iemand achteraf vragen hebben over de totstandkoming van besluiten, dan is dit in één oogopslag duidelijk. Zo kun jij altijd op doeltreffende wijze verantwoording afleggen aan alle belanghebbenden.

Privacy in goede handen

Omdat al je data op één centrale plek in de cloud staan en jij op elk moment kunt bepalen wie er toegang heeft, vallen gegevens nooit in verkeerde handen. Geen achtergebleven materiaal op een computer van een ex-collega, geen zwervende bestanden op een server.

Vrouw-met-verrekijker

Wat je eindgebruikers ermee opschieten

Dienstverlening

Verbeter de ervaring van je eindgebruiker door de dienstverleningsprocessen dicht naar de klant te brengen. Zo blijven ze zowel tijdens de aanvraag als bij de behandeling goed aangesloten en weten ze op elk moment wat er speelt.

Klanten-bij-een-balie-blij-en-geholpen
Happy-people-hands-cropped-blurred

Tevreden klanten :)

Tevreden klanten zijn 100% de sleutel tot ons succes!

Gemeente Breda
ROC van Twente
Vrije Universiteit Amsterdam
Waterschap Brabantse Delta
Provincie Noord-Holland
Tevreden klanten

We hebben nu een volledig zaaksysteem inclusief de gewenste kaartfaciliteiten geheel volgens plan geïmplementeerd. Dit was niet mogelijk geweest als we niet als partners hadden samengewerkt.

- Chris van den Hoven, Senior Project Manager, Waterschap Brabantse Delta

Eigenlijk is het heel simpel in het omgaan met Circle Software: 

Je werkt met MENSEN niet met consultants.

- Margreet van Alff-van Gorkum, Informatiemanager Gemeente Meppel

Wij zien Circle software niet alleen als leverancier van een product maar ook als een partner en Djuma maakt het zaakgericht werken weer leuk! Het zaaksysteem staat centraal in onze architectuur. Van daaruit verbeteren wij de dienstverlening blijvend en groeien, leren en ontwikkelen wij ons samen met Circle Software.

- Joost van Bree, Gemeente Peel & Maas

De gemeente Weert realiseerde met de invoering van Djuma een doorbraak in het digitaal en zaakgericht werken.

- Gerard van den Hoeven, Hoofd Dienstverlening, Gemeente Weert

Circle Software's oplossingen kenmerken zich door het toepasbaar maken van ambities, visies en projecten rondom informatiebeheer. Ze zijn al 20 jaar een betrouwbare partner.

- Ludwig van Dijk, Teammanager, Gemeente Almere

Zien is geloven!

Kijk bij de testimonials van onze klanten!

Bekijk onze case stories!

Meer weten?

Plan direct een (bel)afspraak met Bart