Menu

Integrale oplossing
In het KCS komen vele domeinen samen, zoals de producten en diensten catalogus (PDC),Vraag-antwoord-combinaties (VAC), veelgestelde vragen (FAQ), E-formulieren en zaakinformatie uit het zaaksysteem. Binnen het Verseon KCS wordt dit integraal gepresenteerd en wordt de samenhang gewaarborgd. Daarmee is het bijvoorbeeld mogelijk om informatie uit de PDC met één muisklik vast te leggen bij een contactmoment in het KCS en, indien gewenst, gerelateerd aan een zaak in het zaaksysteem.

Gedetailleerde zaakinformatie
Het KCS biedt een directe doorkijk naar het Verseon Zaaksysteem, waardoor alle zaakinformatie, alsmede alle documenten bij een zaak vanuit het KCS inzichtelijk is. Mits de gebruiker hiervoor is geautoriseerd natuurlijk.

Werkvoorraad
De frontofficemedewerker heeft binnen het Verseon KCS ook direct inzicht in de eigen werkvoorraad (alsook die van de afdeling) van het Verseon Zaaksysteem. Vanuit Verseon KCS kan de medewerker bovendien alle taken uitvoeren, waarvan het resultaat automatisch direct wordt vastgelegd in het Verseon Zaaksysteem.

Managementinformatie
Zowel gegevens als tijden van alle klantcontacten worden vastgelegd in het KCS. hierdoor is het mogelijk om met Verseon Managementinformatie uitgebreide management informatie te genereren over de vastgelegde gegevens.

Interactieve dialoogbegeleiding
Zowel PDC’s, VAC’s als FAQ’s worden veelal gekenmerkt door individuele vragen en een bijbehorend antwoord. Het Verseon KCS kan tevens voorzien in een interactieve dynamische dialoogbegeleiding. Op basis van bijvoorbeeld een live-event wordt de medewerker optimaal ondersteund in het stellen van de juiste set aan vragen, om te komen tot beste dienstverlening.